We’ve updated our Terms of Use to reflect our new entity name and address. You can review the changes here.
We’ve updated our Terms of Use. You can review the changes here.
/
  • Streaming + Download

    Includes high-quality download in MP3, FLAC and more. Paying supporters also get unlimited streaming via the free Bandcamp app.
    Purchasable with gift card

      name your price

     

about

Zombie che si muovono in branco, interminabile distesa di povertà che si muove verso i confino dell'Europa, verso quella che sembra l'unica salvezza dalla fame e dalle guerre. Ma l'Europa non li vuole, schiera un esercito alle frontiere per fermare l'invasione. Peccato che non appartenga alla Dinastia MIng, altrimenti la Comunità Europea avrebbe eretto una Grande Muraglia, come nella Cina Medioevale.

Zombies that move in packs, an endless expanse of poverty that moves towards the confinements of Europe, towards what seems to be the only salvation from hunger and wars. But Europe does not want them, it deploys an army at the borders to stop the invasion. Too bad it does not belong to the MIng Dynasty, otherwise the European Community would have erected a Great Wall, as in medieval China.

credits

from Benvenuti in Leuberia - lp, track released December 7, 2018

license

tags

about

Dario Polvara Lecco, Italy

Dario Polvara è nato a Lecco il 20 dicembre 1965. Ha iniziato a suonare da molto piccolo. La prima uscita ufficiale è data 1981, all'età di 15 anni. Da allora ha passato vari gruppi, in genere di breve vita tranne i maXaiver e i Senza Vergogna che sono durati per più di decennio. La maggior parte della sua carriera musicale si sviluppa con progetti solisti dallo sperimentale all'industrial. ... more

contact / help

Contact Dario Polvara

Streaming and
Download help

Report this track or account

If you like Dario Polvara, you may also like: